آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگهای شاد

آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگهای شاد

دانلود اهنگهای ایرانی شادوجذاب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ وقته عشقه از بهنام صفوی

 

دانلود آهنگ های جدید بهنام صفوی

 

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه با کیفیت بالا و پخش آنلاین

Download New Music By Behnam Safavi Called Vaghte Eshghe

Cooming Soon Mp3i.ir

 

بیوگرافی بهنام صفوی

 

1- تاریخ دقیق و محل تولد: پانزدهم تیرماه 1362 - آبادان

2- ویژگی ماه تولد: انرژی گرفتن ازنور مهتاب!

3- پدر (نام،شغل و سن):محمدعلی - متولد 1331 - کارمند بازنشسته

4- مادر (نام،شغل و سن):سعیده - متولد 1338 - خانه دار هستند

5- همسر:دارم

6- شغل دوم:فقط کار موسیقی انجام می دهم

7- اهل محله - ساکن محله:تا 16سالگی در محله فارابی ماهشهر بودم - الان ساکن سعادت آباد هستم

8- معروف ترین فرد خاندان:شخص خاصی نیست

9- خواهر:دو تا خواهر دارم با نام های بهناز و مهرناز

10- برادر:ندارم

11- تحصیلات:مهندسی عمران از دانشگاه نجف آباد اصفهان

12- بهترین و بدترین درس دوران تحصیل:


بهترین: فیزیک

بدترین: عربی

13- بهترین معلم: معلم کلاس چهارم آقای جهانگرد و معلم کلاس پنجم آقای گماری

14- تسلط به زبان خارجی:انگلیسی در حد معمولی

متن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقت عشقه

من از اینکه گریه کردی غصه خوردی بی قرارم
دل بریدن کار من نیست من میترسم دل ندارم
عاشقونه پای حرفات میمونم تا تو بخندی
تو بگو که با من هستی که هنوزم دل نکندی
نمیدونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بمون تا آخرش می مونم
من میترسم حتی از این حرف رفتن مهربونم
دور از این عشق هر دوتامون کم میاریم من میدونم
وقت عشقه مثل هر روز ساعت هامون کوکه با هم
عشقم عشقت دست من نیست باورم کن بی گناهم
نمیدونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بمون تا آخرش می مونم
نمیدونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بمون تا آخرش می مونم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بمون تا آخرش می مونم

 دانلود

 

کانال تلگرام

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام وقته عشقه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی