آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگهای شاد

آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگهای شاد

دانلود اهنگهای ایرانی شادوجذاب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ یه دل از امین رستمی

 

دانلود آهنگ های امین رستمی

 

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام یه دل با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Music By Amin Rostami Called Ye Del

ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ : امین رستمی , تنظیم و میکس و مستر : کوشان حداد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

بیوگرافی امین رستمی



تاریخ تولد : ششم شهریور ۱۳۵۹

تحصیلات : زیست شناسی گرایش بیو شیمی دانشگاه آزاد اسلامی

امین رستمی یکی از برترین خواننده های پاپ داخلی که اولین آلبوم خودش را با مجوز ارشاد در سال ۸۷ وارد بازار موسیقی ایران کرد در کمتر از ۲ سال با آهنگ های احساسی و بیظیر خود به  یکی از محبوب ترین چهره های داخلی تبدیل شده است و به در نظر سنجی بسیار از مجلات داخلی به پدیده ی سال موسیقی پاپ در سال ۸۸ نیز معرفی شد .

متن آهنگ جدید امین رستمی بنام یه دل :



یه دل دارم دیوونه داره برات می خونه

یه دل دل بی قرار که غرق تو انتظار

یه دل یه اسم یه خاطره محاله یادت بره

یه دل دلی که تنگته تنگ دل سنگته

یه دل دل یه دل دل

عشق من روزای خوبمون و بر گردون

دوباره هوای من و بارون

مثل اون روزها

عشق من خاطره های من و تو کم نیست

جز توکسی دیگه تو قلبم نیست

حسم و برشدار


به دلم اومده تو میای یه قدم دیگه جلو میای

می دونم این روزا می گذره تو مال خودمی بخوای نخوای

تنهام با اشک و ستاره ها هی نگو تو کجا من کجا

بین ما دوتا دروغ چرا دیوونه دیوونتم به خدا

عشق من روزای خوبمون و بر گردون

دوباره هوای من و بارون

مثل اون روزها

عشق من خاطره های من و تو کم نیست

جز توکسی دیگه تو قلبم نیست

حسم و برشدار

 دانلود

کانال تلگرام

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام یه دل


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی